Einde van de zomer 2021

4 oktober 2021 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

De zomer is nu echt afgelopen. We hadden het ons anders voorgesteld dan het gelopen is.

De wekker loopt om 6.15 uur af. Wat vroeg hè, we zijn deze tijd niet gewend. Het is buiten koud en nog donker. We moeten wel door werken want over een half uur moeten we in de auto zitten richting Harderwijk.

Cor kruipt gapend achter het stuur.
“vroeg hè”  Ik knik en nestel me in de bijrijdersstoel. Het is lekker rustig op de A28. Keurig op de afgesproken tijd parkeren we voor het appartementencomplex. In het hele gebouw is een raam verlicht. Het licht gaat uit en enkele minuten later verschijnt Milena in de verlichte entree gevolgd door een zacht roze koffertje op wieltjes.

Ook zij had zich de zomer anders voorgesteld. Nu grijpt ze de kans om haar zomer nog een mooie twist te geven, ze gaat naar een van de Griekse eilanden. Zon, zee en Griekse salades met overheerlijke feta. Een hele week heerlijk genieten.

Na wat ronddwalen op Schiphol geven we haar nog een laatste knuffel en verdwijnt ze achter de incheckbalie.  Solo, voor het eerst single op vakantie. Het avontuur tegemoet. Wat een stoere meid !
En wij……Wij gaan naar huis door de niet ophoudende regen. Naar huis om bij de kachel plannen te maken voor een vakantie in de zon.

Amsterdam begin van een vakantie

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl