Weer naar huis ….

28 februari 2024 - Wezep, Nederland

We struinen zondag langs de marktkramen. Ik duik nog een keer in de bergen kleding die voor een paar euro wordt aangeboden.Er is niets voor mij bij.

20240228_113337-COLLAGE

Een kop koffie op het terras naast het trottoir waar de scootmobielen of en aan rijden. Het zonnetje schijnt en muziek van een zanger met een trekzak klinkt vrolijk in onze oren. Vakantie…maar helaas einde inzicht.

We pakken nog eenboulevardje en genieten van de drukte, de frisse zee bries en het uitzicht. Nog een keer schuiven we aan, aan het buffet waar van allerlei lekker op mij wacht.  Cor kiest voor een schnitzel met patat.

20240220_061726

Het is fris en donker als we om zeven uur op de bus wachten.
We zien Spanje ontwaken.op het vliegveld Alicante is het rustig.
Na een strenge controle mogen we door naar de vertrekhal.

20240220_084624

Vliegtuig, trein en bus, ze  brengen ons weer thuis.

We hebben het (ondanks onze ‘algehele malaise’  toch leuk gehad en komen zeker gauw weer terug. Maar dan ga ik zelf wel weer ons potje koken.

Benidorm, een grote smeltkroes van ouderen die willen genieten van zon en zee, tapas en een lekker wijntje of gewoon een patatjes met een schnitzeltje en een pilsje.

Er is voor elk wat wils.

Thuis brandt de kachel, in de tuin bloeien de eerste crocussen. Laat het voorjaar maar komen.