Antwerpen - Oldebroek

24 april 2022 - Oldebroek, Nederland

Cor heeft slecht geslapen. Het begon gisteren met een zeurderige pijn in zijn kaak maar het bleek vanmorgen een fikse ontsteking. Cor’s  bovenlip is opgezet waardoor de mond wat scheef trekt. We gaan naar huis.  Via de Betuwe, waar we een wandeling willen maken, door de boomgaarden die in de bloesem staan.

In Geldermalsen maken we een stop. We lopen een stuk door het centrum en eten gebakken vis aan een kraampje. De knoppen van de  kersen en pruimenbloesem zijn door het mooie weer al opengebarsten. De appel en peren bomen hebben nog even wat tijd nodig.

Een kleine rit door de omgeving geeft ons een echte voorjaarsgevoel. Maar nu willen we naar huis. De ontsteking van Cor speelt op en thuis hebben we medicatie.

Rond twee uur parkeert Cor de auto op de oprit. Ook hier bloeien de kersenbomen en er bloeit ook een pruimenboom. Zelfs de perenboom in de voortuin draagt volop bloesem. De botanische tulpen staan in bloei terwijl de dubbele narcissen bijna zijn uitgebloeid en de blauwe regen voor het eerst in twintig jaar bloemknoppen draagt.

Even de naam kwijt…maar mooi !Het voorjaar barst los

Home sweet home.

In volle bloeiFlamingo tulpPrachtig

En voor Cor staat er inmiddels een bezoekje aan een medicus gepland.

1. Ginie:
    24 april 2022
    De foto's zijn prachtig! Vervelend Cor (en dat is waarschijnlijk zacht uitgedrukt). Ik hoop dat de tandarts er wat aan kan doen zonder nare gevolgen! Sterkte en van harte beterschap gewenst. Je kunt nu inderdaad maar beter thuis zijn!
  2. Jan van Rooijen:
    1 mei 2022
    Hallo Emmy en Cor, lees net jullie verslag.
    Is Cor inmiddels bij de tandarts geweest.?
    Hoop dat het nu beter gaat. Groeten Jolijn